2012. március 8., csütörtök


Színek, vonalak, ecsetvonások – élet-képek, -pillanatok



Utam a színes világhoz:

2011-ben találtam rá magamban a színekre, festésre és arra, hogy milyen örömöt adhat ez a tevékenység. Vagy az amikor valami kialakul gondolatban és olyan lelkesítő erővel akar kitörni, hogy egyszer csak megszületik a kép.
Voltak már próbálkozásaim, rajzolásban, festésben… rajzszakkör kb. 5-6. osztályos koromban, 2 alkalom, 10 éves koromban 1 festett porcelán tányér, előre rajzolt minta alapján a keresztanyám útmutatásával, aki gyönyörű porcelánokat festett, aztán középiskolában is, 1-2 festett kép, és már felnőttként 30 körül is 2 kép… aztán mindannyiszor nem figyelve a hívásra, abbahagytam és mentem tovább, jó mélyre elsüllyesztve a temperákat, ecseteket… észre sem véve, hogy van belül valamiféle vonzódás…
Aztán amikor néhány éve kissé öntudatlanul el kezdtem keresni az utam, sok egyéb hely és módszer után eljutottam egy jobb agyféltekés rajz-, és 1 év múlva egy színes festés tanfolyamra.
De a szenvedély még ekkor is csak visszafogottan bontogatta szárnyát és kellettek további lépések, segítők akik tovább vittek és mára rendszeres tevékenységemmé vált a festés, elkezdtem ajándékozni őket és nagy öröm amikor készül a kép és arra gondolok, hogy milyen örömet okozok vele majd.
Néhány hete kezdtem csinálni a sorozatokat, amikor több összetartozó képet festek egyszerre, vagy ugyanazt a témát többféle színárnyalatban is elkészítem, érdekes látni a színek adta hangulat-változásokat. És hihetetlen boldogság amikor felmerülnek az újabb ötletek, amiket szeretnék megvalósítani.
Innen született az ötlet, hogy szívesen festenék egy adott helyre, előre meghatározott méretre, színvilághoz, hangulathoz tartozó képeket is.   

Kedvenc témák:
tájak, vízpartok, természet, és virágok…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése