2014. január 4., szombat

Harmónia a lakóterünkben 1

Mióta festeni kezdtem, egyre inkább az mozgatott, hogy mai, modern lakások díszeinek szeretném látni a képeimet. Ezért a racionális agyamat használva, azt gondoltam jó ötlet lehet már meglévő dolgokhoz kitalálni színvilágot, méretet ami a képen megjelenik. És így jöttek sorra azok az ötletek, képek amiket különböző méretekben, színvilággal készítettem el, ezért is vannak olyanok, amelyeken ugyanazt a képi megjelenést elkészítettem különböző színvilágban. És persze van amikor épp azt szeretnénk, hogy valami belesimuljon a környezetébe, valamikor pedig épp az ellenkezőjét, hogy egy adott terület legyen hangsúlyos azáltal, hogy eltér a környezettől. Szeretek ezekkel játszani, kísérletezni.






Ezt a képet kimondottan a függöny ihlette, szerettem volna valami olyat ami harmóniában van a függöny színeivel, ez lett belőle:


 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése